دعوت سردار رادان از مردم برای تداوم حضور در میدان

الف سه شنبه 26 اسفند 1404 - 08:46
فرمانده کل انتظامی کشور از مردم برای تداوم حضور در میدان دعوت کرد و گفت: مردم ! خیابان‌ها را خالی نکنید.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در تجمع مردمی خطاب به مردم حاضر در میدان دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران، نشان دادند که اهل کوفه نیستند و ولی امر خود را تنها نمی گذارند، برای این افتخار، سرتان را بالا بگیرید و به خودتان افتخار کنید، از خدای خود بخواهید این روحیه را هرگز از اندیشه تان پاک نکند.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: امروز در دل غم از دست دادن آقا و مولایمان را داریم، قلب مان پر درد است که آقا و مولایمان « سید علی » را از دست داده ایم اما استواریم که مسیر «سیدعلی» را  حضرت آیت الله «سید مجتبی خامنه ای »عزیز ادامه میدهد.

وی تاکید کرد: استواریم برای اینکه ایران و اسلام را «استوار» نگه داریم.

سردار رادان خطاب به مردم ادامه داد: دشمن از شما مردم به شدت عصبانی و ناراحت است، دشمن گمان می کرد با شهادت حضرت آقا و فرماندهان، مردم کنار می کشند و عده ای به خیابان می آیند و انقلاب از دست می رود ! اما دشمن فهمید که نفهمیده.

وی خطاب به مردم بیان کرد : شما امروز در خیابان هستید برای پایداری دین، مکتب «سیدعلی» و مکتب امام «روح الله».

سردار رادان با طرح درخواستی از مردم مطرح کرد: یک خواهش ؛ احساس خستگی اصلا به خود راه ندهید، مردم میدان را اصلا خالی نکنید، مخصوصا فردا شب، شب تعیین‌کننده ای برای ما است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: فردا شب؛ همه ی خیابان ها، همه ی میدان ها (شاهد حضور مردم) به کوری چشم دشمن.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.