استارمر: بازگشایی تنگه هرمز ماموریت آسانی نیست

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 15:31
نخست وزیر انگلیس با اشاره به دشوار بودن بازگشایی تنگه هرمز، گفت که در صورت توقف جنگ، به یک توافق از طریق مذاکره با ایران نیاز خواهیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین، «کر استارمر» نخست وزیر انگلیس امروز دوشنبه گفت: زمانی که جنگ متوقف شود، به یک نوع توافق از طریق مذاکره با ایران نیاز خواهیم داشت.

به روایت ایسنا، به گزارش شبکه خبری الجزیره، نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: بازگشایی تنگه هرمز ماموریت آسانی نیست.

استارمر افزود: با شرکا در تلاش برای باز گرداندن آزادی کشتیرانی در منطقه هستیم.

او در ادامه ادعا کرد: هزاران سرباز در قبرس داریم و ۳ اسکادران جنگنده نیز در حال مقابله با حملات ایران هستند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.