پاتوق «همبستگی رسانه و مردم» در مشهد برپا شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:09
مشهد- پاتوق همبستگی رسانه و مردم در مشهد با مشارکت اهالی رسانه راه اندازی شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اهمیت حفظ خیابان ها در شبهای جنگ رمضان، جمعی از اهالی رسانه با هدف همراهی با مردم و حضور میدانی در خیابان های شهر اولین سنگر مقاومت را راه اندازی کردند.

سنگر مقاومت رسانه ای خراسان با مشارکت بانوان رسانه در دوازدهمین شب حضور مردم در خیابان های شهر با عنوان پاتوق همبستگی رسانه و مردم آغاز بکار کرد.

برپایی نمایشگاه عکس روایت جنگ رمضان و حماسه حضور مردم در خیابان، برپایی ستاد خبری و ایجاد تعامل و پل ارتباطی میان اهالی رسانه، فعالان فرهنگی و مردم؛ برپایی یادبود دختران میناب به عنوان شاخص ترین بازتاب خبری بین المللی از جنایت جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برپایی میز تعاملی با مردم در راستای روشنگری افکار عمومی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این موکب رسانه ای خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.