به گزارش خبرآنلاین، منابع عربی روز دوشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکا در عربستان سعودی خبر دادند.
طبق گزارش فارس، رسانه عراقی «صابریننیوز» در خبری فوری نوشت: «حمله پهپادی منافع آمریکا در عربستان سعودی را هدف قرار داد».
همزمان وزارت دفاع سعودی نیز مدعی است که ۳ فروند هواپیمای بدون سرنشین را در حریم هوایی ریاض و همچنین شرق این کشور رهگیری کرده است.
همچنین خبرگزاری رویترز امروز گزارش داد که بندر فجیره امارات هدف حمله جدیدی قرار گرفته است.
به کزارش بلومبرگ، بندر فجیره در امارات مورد اصابت قرار گرفته و خسارات در حال ارزیابی است.
دفتر اطلاعرسانی فجیره در تایید حمله اعلام کرد که در منطقه تأسیسات نفتی، بر اثر حمله پهپادی آتشسوزی رخ داده است.
خبرگزاری رویترز هم به نقل از دو منبع خود گزارش داد که بعد از این حمله، بارگیری نفت در بندر فجیره متوقف شده است.
315












