
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی محمد نائینی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای پاسخ قاطع نداریم، افزود: تنگه هرمز کاملا در مدیریت نیروی دریایی سپاه است و ایران حاکمیت کامل دارد.
وی با اشاره به اینکه پایان جنگ، زمانی است که دشمن بازدارندگی نظامی و اجتماعی ما را باور کرده باشد، ادامه داد: در پی تنبیه متجاوز هستیم و حملات سنگین و مخرب خود را به دشمن ادامه میدهیم.
سردار نائینی گفت: بودجه ارتش آمریکا ۸۰ برابر بودجه ارتش ایران است و الان دچار استیصال است
سخنگوی سپاه افزود: عملیات ما تهاجمیتر، ممتد، پیوسته، موثر و مخرب ادامه مییابد تا دشمن سر جایش بنشیند، ما دنبال تنبیه متجاوز هستیم.
خبر، تکمیل می شود.