وزارت اطلاعات: ۱۸ مزدور داخلی ستاد رسانه‌ای اسرائیل بازداشت شدند

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 20:50
وزارت اطلاعات اعلام کرد: ۱۸ مزدور داخلی ستاد رسانه‌ای اسرائیل شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:

«با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، ۱۸ نفر از مزدوران شبکه تروریستی اینترنشنال (ستاد رسانه‌ای اسرائیل) که اقدام به ارسال تصاویر محل بمباران‌های دشمن صهیونیستی - آمریکایی و موقعیت حضور نیروهای اورژانس، امداد و نجات، ایست و بازرسی و... به دشمن می‌کردند، بازداشت و ۲۱ نفر دیگر مشمول برخورد قضایی مقتضی شدند.

این روند با اقتدار استمرار دارد. وزارت اطلاعات هشدار می‌دهد برابر ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی و قانون تشدید مبارزه با رژیم صهیونیستی با افرادی که در شرایط جنگی به عنوان ستون پنجم دشمن عمل نمایند، با اشد مجازات برخورد خواهد شد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.