وعده پزشکیان برای دوران پس از جنگ؛ هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 19:22
پزشکیان می گوید این شرایط را نیز سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده اند بهتر از قبل می سازیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‌با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه علیرغم مشکلات حمل و نقل، ارتباطات و ... به لطف همکاران ما در دولت وقفه جدی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است. با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

وعده پزشکیان برای دوران پس از جنگ؛ هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت

۲۹۲۱۱ 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.