تمدید خودکار پروانه‌های مراکز پزشکی

تابناک شنبه 23 اسفند 1404 - 13:00
معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخشنامه «تمدید پروانه‌های موسسات پزشکی» معاونت درمان وزارت بهداشت را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش تابناک به نقل از وزارت بهداشت، معاونت درمان وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای اعلام کرد که اعتبار پروانه بهره‌برداری و مسئولین فنی کلیه مؤسسات پزشکی (اعم از تشخیصی، درمانی و پاراکلینیکی) که نیازمند تمدید اعتبار هستند، از تاریخ نهم اسفندماه ۱۴۰۴ تا پایان خردادماه ۱۴۰۵ تمدید شد.

در این بخشنامه که به امضای سیدسجاد رضوی معاون درمان وزارت بهداشت رسیده، آمده است: با عنایت به شرایط خاص کشور و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و ضرورت آمادگی حوزه درمان جهت ایفای نقش موثر و تامین خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز به هموطنان به خصوص مصدومین و مجروحین حادثه‌های احتمالی و با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات لازم در جهت رفع موانع فعالیت موسسات پزشکی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در زمینه عدم تمدید پروانه‌های قانونی مراکز و موسسات پزشکی، موارد ذیل جهت استحضار و اقدام لازم ارسال می‌گردد:از تاریخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۴ پروانه بهره برداری و مسئولین فنی کلیه موسسات پزشکی (تشخیصی، درمانی و پاراکلینیکی) نیازمند تمدید اعتبار، تا تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۵ معتبر است و کلیه موسسات پزشکی موظف هستند منطبق با نوبت کاری مندرج در پروانه بهره برداری فعالیت نمایند و از هرگونه تعطیلی موسسات پزشکی بدون هماهنگی و تایید آن توسط معاونت درمان دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی مرتبط خودداری نمایند.تاریخ اعتبار گواهینامه‌های اعتباربخشی آن دسته از موسسات پزشکی که از تاریخ ۹/۱۲/۱۴۰۴ منقضی شده است، از تاریخ انقضا لغایت ۳۱/۰۳/۱۴۰۵ معتبراعلام می شود. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.