هزینه جنگ با ایران برای آمریکا تا به امروز به روایت وزیر خزانه داری

همشهری آنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 16:21
وزیر خزانه‌داری آمریکا روز جمعه بار دیگر آرزوی اسکورت نفتکش‌ها توسط نیروی دریایی این کشور در تنگه هرمز را تکرار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، «اسکات بسنت» وزیر خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) گفت: «جنگ با ایران تاکنون ۱۱ میلیارد دلار برای آمریکا هزینه داشته است».

بسنت در مصاحبه با شبکه «اسکای‌نیوز» مدعی شد: «به محض اینکه از نظر نظامی امکان‌پذیر باشد، نیروی دریایی ما نفتکش‌ها را از تنگه هرمز اسکورت خواهد کرد».

وی در ادامه این ادعا افزود: «نیروی دریایی ما ممکن است به عنوان بخشی از یک ائتلاف بین‌المللی، نفتکش‌ها را در تنگه هرمز اسکورت کند».

این وزیر آمریکایی همچنین ادعا کرد: «ایران این تنگه را مین‌گذاری نخواهد کرد زیرا نفتکش‌های چینی و ایرانی در آنجا هستند».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.