مرتس: آلمان بخشی از جنگ با ایران نیست و نمی‌خواهد در آن باشد

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 15:05
صدر اعظم آلمان در سخنانی اعلام کرد: برلین بخشی از جنگ با ایران نیست و نمی‌خواهد در آن باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، فردریش مرتس صدر اعظم آلمان امروز جمعه در اظهاراتی درباره تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران، اعلام کرد که برلین نمی خواهد بخشی از این جنگ باشد.

صدر اعظم آلمان اضافه کرد: این جنگ چه زمانی به پایان می‌ رسد و با چه راهبردی این جنگ پایان خواهد یافت؟ از نظر ما این سوالات هنوز پاسخ داده نشده‌اند.

فردریش مرتس سپس افزود یک بار دیگر خیلی واضح می گویم؛ آلمان بخشی از این جنگ نیست و نمی‌خواهد بخشی از آن باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.