سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اطلاعیه صادر کرد

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 13:22
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای از برنامه‌ریزی برای جبران خسارات وارده به خودروهای تاکسیرانی در جریان نبردهای اخیر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران در راستای ادای دین به خدمات تاکسیرانان و با هدف جبران خسارات وارده به خودروهای آنها در دوران جنگ تحمیلی آمریکایی - صهیونیستی، تسهیلات حمایتی در نظر گرفته است.

عصرایران در خبری نوشت:به گزارش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاکسیرانانی که خودروی آنها در دوران جنگ رمضان دچار آسیب و سانحه شده است می توانند اطلاعات خودرو خود را به مدیران مناطق تاکسیرانی یا سرپرستان خطوط و پایانه ها ارسال کنند.

بر اساس این اطلاعیه، پس از جمع بندی اطلاعات و بررسی لازم در اولین فرصت نسبت به جبران خسارت توسط سازمان تاکسیرانی اقدام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.