کنایه توییتری ضرغامی به ترامپ؛ حتما نفتکش آمریکایی را پایگاه بسیج محله ما آتش زده، بابا دمشون گرم!

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 22:44
ضرغامی نوشت: اگر نیروی دریایی ایران نابود شده، پس چه کسی تنگه هرمز را بسته و مدیریت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزت‌الله ضرغامی در توییتی کنایه‌آمیز به ادعای ترامپ مبنی بر نابودی نیروی دریایی ایران واکنش نشان داد و نوشت: «ترامپ چند بار گفته که نیروی دریایی ایران را نابود کرده است. پس تنگه‌ی هرمز را چه کسانی بسته اند وآن را مدیریت میکنند؟ این نفتکش آمریکایی را چی کسی به آتش کشیده است؟ حتما کار پایگاه بسیج مسجد محله‌ی ما بوده. بابا دمشون گرم!»

کنایه توییتری ضرغامی به ترامپ؛ حتما نفتکش آمریکایی را پایگاه بسیج محله ما آتش زده، بابا دمشون گرم!

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید