ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انتشار نخستین پیام آیتالله سیدمجتبی خامنهای اعلام کرد دست در دست سپاه پاسداران، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ارتش در بیانیهاش تأکید کرده پیام رهبر انقلاب اسلامی را «در حکم امری قاطع در مقابله با دشمنان و انتقام خون رهبر و امام شهید و شهدای جنگ رمضان» میداند.
بر اساس این بیانیه، رزمندگان ارتش فرمان فرمانده کل قوا را دریافت کردهاند و با اراده بیشتری «به رزم بیامان علیه دشمنان متجاوز و جنایتکار ادامه خواهند داد.»
ارتش همچنین تأکید کرده با انتقام خون رهبر، فرماندهان و هموطنان شهید، دشمنان ایران را پشیمان خواهد کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.