مصرف بنزین در تهران یک سوم شد

دیجیاتو پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 16:47
به نظر می‌رسد با خروج مردم از تهران، ترددها نیز کاهش یافته و مصرف سوخت کم شده است. The post مصرف بنزین در تهران یک سوم شد appeared first on دیجیاتو.

استاندار تهران اعلام کرد مصرف روزانه بنزین در تهران به یک سوم روز ابتدایی جنگ رسیده است.

محمدصادق معتمدیان، با حضور در شرکت نفت گفت در شرایطی که به‌دلیل ملاحظات امنیتی و خروج برخی شهروندان از شهر، میزان مراجعه به جایگاه‌های سوخت چندین برابر حالت عادی شده بود، مدیریت دقیق و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده باعث شد خدمات سوخت‌رسانی بدون وقفه ادامه پیدا کند.

به گفتی وی در روز نخست جنگ، مصرف روزانه بنزین در استان تهران به حدود 24 میلیون لیتر رسید، اما با مدیریت مصرف و همکاری مردم، این میزان  به 7 تا 8 میلیون لیتر با کاهش قابل توجه به یک سوم رسید و اکنون نیز با تدابیر اتخاذشده، تأمین سوخت بیش از میزان مصرف روزانه انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.