روزنامه اطلاعات: ما با اعراب خلیح فارس خصومت نداریم، اما آنها در ۴۷سال گذشته با ما رفیق نبودند  

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 10:00
همسایگان جنوبی ما باید بدانند که ما هرگز با آنها خصومتی نداشته‌ایم. اما طی ۴۷ سال گذشته، آنها هیچگاه مانند دوستان واقعی رفتار نکردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزنامه با اشاره به حوادث جنگ اخیر نوشت: هرساله با صدور اعلامیه ای به نام شورای همکاری کشورهای خلیج فارس، جزایر ایرانی را که جزو لاینفک خاک ایران است به یکی از شیخ‌نشین‌های عضو پیشکش فرمودند. پای روس و اروپا و انگلیس و چین و امریکا را هم به این کاغذپاره باز کردند و امضا گرفتند! نام تاریخی خلیج پارس را جعل‌العرب فرمودند چنان که حتی ترامپ هم با میلیاردها دلار رشوه نپذیرفت تکرارش کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.