روسیه: ماجراجویی آمریکا و اسرائیل منطقه را در هرج و مرج برده است

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 20:06
دیپلمات ارشد روس در نشست شورای امنیت گفت: آمریکا و اسرائیل خسارات شدیدی به زیرساخت‌های غیرنظامی زده اند.

به گزارش مشرق، معاون نماینده دائم روسیه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل با محوریت ایران که غروب سه شنبه شروع شده است اظهار داشت: ماجراجویی آمریکا و اسرائیل، منطقه را در هرج و مرج فرو می‌برد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آنا یوستیگنیوا، معاون نماینده دائم روسیه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: ماجراجویی آمریکا و اسرائیل، منطقه را در هرج و مرج فرو می‌برد و خسارات جبران‌ناپذیری به زیرساخت‌های غیرنظامی وارد می‌کند.


او در باره درباره آسیب دیدن کنسولگری روسیه در اصفهان در پی حمله به ایران گفت که مسکو هرگونه حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک را در هر کجا که رخ دهد، محکوم می‌کند.

نماینده روسیه اقزود: مسکو حمله به مرکز فرهنگی روسیه در نبطیه در لبنان را به شدت محکوم کرده و آن را ی تجاوز نظامی می‌داند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.