جنبش انصارالله: تخلیه اتباع آمریکا از منطقه، نشانه اثرگذاری حملات ایران است

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:22
«ضیف‌الله الشامی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که تخلیه اتباع آمریکا از کشورهای منطقه نشانه اثرگذاری ضربات ایران است و تکیه بر آمریکا باعث بی‌پناهی و آوارگی می شود.

به گزارش مشرق، «ضیف‌الله الشامی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: آمریکا تبلیغ می‌کرد که حضور پایگاه‌هایش در منطقه عربی برای حفاظت از کشورهایی است که در آنجا حضور دارند، و در مقابل این توهم، پول‌های کلانی از آن‌ها گرفت.

این عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در ادامه پیامش نوشت: در نبردی که اکنون جریان دارد، کشورهای عربی مجبور شده‌اند از پایگاه‌های آمریکا که در منطقه پراکنده‌ است، محافظت کنند.

«ضیف‌الله الشامی» تأکید کرد: خروج و تخلیه شهروندان آمریکایی از منطقه و از سفارتخانه‌هایش، نشانه‌ای روشن از تأثیر ضربات موفق جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان پیامش نوشت: کسی که به آمریکا پناه می‌برد، در حقیقت برهنه و بی‌پناه است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.