نارضایتی فزاینده در کشورهای عربی از پیامدهای جنگ آمریکایی صهیونیستی

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:05
نارضایتی فزاینده در پایتخت‌های کشورهای عربی از پیامدهای جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران گزارش شده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گزارش داد که نارضایتی در پایتخت‌های کشورهای خلیج فارس در حال افزایش است؛ زیرا این کشورها به جنگی کشانده شده‌اند که نه آن را آغاز کرده‌اند و نه از آن حمایت کرده‌اند، اما اکنون بهای آن را از نظر اقتصادی و نظامی می‌پردازند.

به گزارش رویترز، تحلیلگران می‌گویند این جنگ(که رژیمهای تروریستی آمریکا و صهیونیستی علیه ایران به راه انداخته اند) کشورهای خلیج فارس را وادار کرده است وابستگی امنیتی خود به واشنگتن را بازبینی کنند و احتمال مشارکت دادن تهران را در نهایت در چارچوب ترتیبات امنیتی منطقه‌ای جدید مورد بررسی قرار دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.