آسیب به ساختمان کنسولگری روسیه در اصفهان در حمله‌ روزهای اخیر

تابناک چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 14:31
در تجاوز وحشیانه آمریکایی صهیونی چند کارمند کنسولگری روسیه بر اثر موج انفجار به زمین افتادند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ در تجاوز روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه جنگنده‌های آمریکایی صهیونی به استانداری اصفهان ساختمان کنسولگری روسیه در اصفهان دچار خسارت شد.

در این تجاوز وحشیانه چند کارمند کنسولگری روسیه بر اثر موج انفجار به زمین افتادند.

به گفته ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، این اتفاق که در ۸ مارس رخ داد هیچ تلفات یا جراحات جدی به همراه نداشت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌المللی می‌داند.

زاخارووا گفت: موج انفجار، کارمندان این کنسولگری را چند متر پرتاب کرد بااین‌حال این حمله هیچ‌گونه تلفات یا جراحت به همراه نداشت.

وی حمله به دفاتر نمایندگی دیپلماتیک روسیه را نقض آشکار قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.