نتانیاهو: جنگ با ایران بسیار پرهزینه است

الف چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:09
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به هزینه‌های بالای جنگ با ایران اعلام کرد که این جنگ نیازمند اختصاص بودجه‌ای ویژه برای تقویت بخش دفاعی و تأمین هزینه‌های جنگی این رژیم است.

  
به گزارش ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه در اظهاراتی مشترک با بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم گفت: هیچ تردیدی درباره ضرورت ورود به این جنگ وجود نداشت و ما همراه با سربازان و خلبانان خود تمام توانمان را به کار گرفته‌ایم.

به نقل از رأی الیوم، وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های جنگ افزود: با این حال یک چالش بزرگ وجود دارد؛ این جنگ پرهزینه است، بسیار پرهزینه. به همین دلیل لازم است در طول جنگ بودجه‌ای ویژه به ارزش ده‌ها میلیارد شِکل برای حمایت از بودجه دفاعی و تأمین هزینه‌های جنگ اختصاص داده شود.

در همین راستا، اسموتریچ گفت: ما درباره ده‌ها میلیارد شِکل صحبت می‌کنیم و این موضوع را نباید هزینه دانست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است!

او همچنین تأکید کرد برای پیشبرد این مأموریت، برخی مسائل اختلافی در داخل کابینه فعلاً کنار گذاشته می‌شود. به گفته وی، از جمله این موارد می‌توان به قانون مربوط به خدمت سربازی اشاره کرد که در شرایط فعلی مطرح نخواهد شد، همچنین برخی اصلاحات دیگر که هنوز درباره آنها توافق گسترده‌ای حاصل نشده است

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.