استانداری کرمان: یک پهپاد هدف قرار گرفت

رکنا چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 09:20
رکنا: رحمان جلالی در تشریح این خبر اعلام کرد: این پهپاد پس از ورود به محدوده هوایی استان، بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی رصد و هدف قرار گرفت و پیش از هرگونه اقدام، ساقط شد.
استانداری کرمان: یک پهپاد هدف قرار گرفت

معاون امنیتی انتظامی استاندار کرمان گفت: بامداد امروز، ۲۰ اسفندماه، یک فروند پهپاد متعلق به دشمن که وارد حریم هوایی استان کرمان شده بود، توسط سامانه‌های پدافند هوایی قرارگاه ارتش شناسایی و منهدم شد.

رحمان جلالی در تشریح این خبر اعلام کرد: این پهپاد  پس از ورود به محدوده هوایی استان، بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی رصد و هدف قرار گرفت و پیش از هرگونه اقدام، ساقط شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پدافندی در منطقه افزود: شرایط در استان تحت کنترل است و این اقدام در راستای حفظ امنیت و صیانت از حریم هوایی کشور انجام شده است.

جلالی همچنین از هوشیاری نیروهای مسلح و سامانه‌های پدافند هوایی در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی قدردانی کرد و اطمینان داد که امنیت استان کرمان برقرار است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.