سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح «از انتقام تهران» می‌گوید؛ انتقام جنایات دیروز و امروز دشمن را می‌گیریم

خبرآنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:14
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آن‌ها باید منتظر ضربات کوبندۀ ما به تلافی این حرکت وحشیانه و اقدامات خودشان باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از نورنیوز، سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن به‌دلیل ناتوانی برای مقابله با نیروهای مسلح، مردم ما را، زنان، مردان و کودکان معصوم را به خاک و خون می‌کشد که هم دیروز و هم امروز ۲ نمونه از جنایت بی‌شرمانه و وحشیانۀ آن‌ها در تهران انجام شد.

وی افزود: آن‌ها باید منتظر ضربات کوبندۀ ما به تلافی این حرکت وحشیانه و اقدامات خودشان باشند. به‌زودی این اقدامات را تلافی و ضربات بسیار مهلکی را بر پیکره آن‌ها وارد خواهیم کرد.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.