عفری مفرد: آسفالت روستاهای شادگان به‌زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:47
شادگان - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: اجرای طرح آسفالت در روستاهای این شهرستان با اختصاص سهمیه قیر رایگان به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب عفری مفرد عصر امروز سه‌شنبه به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از روند اجرای پروژه آسفالت روستای شبیشه در بخش مرکزی بازدید کرد.

وی گفت: آسفالت روستای شبیشه در بخش مرکزی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع به پایان رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شادگان با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه عمرانی شهرستان افزود: با اختصاص سهمیه قیر رایگان، زمینه اجرای پروژه‌های آسفالت در روستاهای مختلف شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها برای اجرای آسفالت در سایر روستاهای بخش مرکزی، دارخوین و خنافره در حال انجام است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات زیرساختی برخی روستاها برطرف شود.

عفری مفرد بر ضرورت تسریع در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های خود برای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی دعوت نماینده مردم شادگان از معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و بازدید از روستاهای این شهرستان در آبان‌ماه سال جاری، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای طرح آسفالت روستاهای شادگان با اختصاص سهمیه قیر رایگان در بخش‌های مرکزی، دارخوین و خنافره در دستور کار قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.