شهادت ۳ شهروند شیرازی در حمله موشکی اسرائیل -آمریکا به منطقه‌ای مسکونی

عصر ایران سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:21
شدت انفجار و ترکش های موشک، به خیابان اصلی و بسیاری از منازل شهروندان خسارت وارد کرد.
 در اقدامی ضدبشری و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی-آمریکایی بعد از ظهر سه شنبه منطقه‌ای مسکونی در خیابان قصرالدشت شیراز را مورد اصابت موشک قرار دادند.
 
به گزارش ایرنا، این رژیم که همواره مدعی است به مناطق مسکونی و غیرنظامیان کاری ندارد، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای خود را اثبات کرد و با حمله موشکی منطقه‌ای مسکونی در شیراز، جنایتی تازه را رقم زد.
 
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایرنا، در جریان این حمله موشکی، چندین خودروی شهروندان در این حادثه به طور کلی آسیب دیدند.
 
همچنین شدت انفجار و ترکش های موشک، به خیابان اصلی و بسیاری از منازل شهروندان خسارت وارد کرد.
 
در این حادثه تلخ، تا کنون سه نفر از شهروندان بی‌گناه و غیرنظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
 
همچنین گزارش ها از مجروح شدن تعدادی دیگر از ساکنان محل حکایت دارد.
 
تیم‌های امداد و نجات و نیروهای امنیتی بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و ضمن انتقال مجروحان به مراکز درمانی، مشغول ارزیابی خسارات و پاکسازی منطقه از ترکش‌های باقی‌مانده هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.