الانصاری: همه در تلاشند تا روند کاهش تنش در منطقه آغاز شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 15:10
سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت که رهبران کشورهای مختلف به طور جدی در تلاش هستند تا روند کاهش تنش در منطقه آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: تنها یک تماس بین نخست وزیر قطر و وزیر خارجه ایران از زمان جنگ برقرار شد. کانال‌های ارتباطی قطع نیستند اما اکنون بر کاهش تشدید تنش متمرکز هستیم.

وی گفت: ما همچنان به دیپلماسی ایمان داریم. هر طرفی که در پایان دادن به جنگ نقش داشته باشد از آن استقبال می‌کنیم.

به گفته این مقام قطری، دوحه همچنان به تعهدات خود در قبال شرکای تجاری پایبند است، اما شرایط موجود موجب تعلیق فعالیت‌ها شده است.

سخنگوی وزارت خارجه قطر در ادامه افزود که رهبران کشورهای مختلف به طور جدی در تلاش هستند تا حملات ایران متوقف شده و روند کاهش تنش در منطقه آغاز شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.