بیعت شیخ حسین انصاریان با آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای

تابناک دوشنبه 18 اسفند 1404 - 20:26
استاد شیخ حسین انصاریان با مقام معظم رهبری آیت الله سیدمجتبی خامنه ای دام ظله اعلام بیعت کرد.

به گزارش تابناک در پیام استاد شیخ حسین انصاریان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سید مجتبی خامنه ای دامت برکاته

ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رهبر شهید والد معظم و والده مکرمه و اعضای بیت مکرم جنابعالی، انتخاب خبرگان رهبری برای ملت ایران،  نویدبخش تدوام مسیری است که امام راحل رضوان الله علیه و رهبر شهید اعلی الله مقامه، پایه گذاری نموده اند.

ضمن تبریک این انتخاب به جنابعالی، امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی در این ماه مبارک رمضان تفضّلات خاص خود را شامل حال این ملّت شریف بگرداند.

حسین انصاریان
۱۸ اسفند ۱۴٠۴

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.