تظاهرات حمایت از ایران در آفریقای جنوبی

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:10
مردم آفریقای جنوبی با برگزاری تظاهرات و تجمعات گسترده، از ایران در مقابل تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون چین، مردم آفریقای جنوبی با تجمع در مقابل کنسولگری آمریکا در ژوهانسبورگ، جنایات واشنگتن و تل‌آویو علیه مردم ایران را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان خواستار محاکمه مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی به علت جنایت علیه بشریت در ایران و غزه شدند.

مردم آفریقای جنوبی در این تظاهرات، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و رهبر شهید انقلاب، بر اخراج اشغالگران از فلسطین اشغالی تاکید کردند.

تظاهرکنندگان، دفاع را حق مشروع ایران اعلام کرده و خواستار گرفتن انتقام شهدا از عاملان این جنایت ها شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.