بقائی: آمریکا حمله‌ای ویرانگر علیه بشریت آغاز کرده

تابناک یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:18
سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد که تجاوز آمریکا و اسرائیل حمله ویرانگر علیه بشریت است.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی در شبکه ایکس نوشت: جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، تلاش‌های دیپلماتیک را نابود کرده، بنیان‌های حقوق بین‌الملل را در هم شکسته و حمله‌ای ویرانگر علیه بشریت را آغاز کرده است.

وی افزود: ایران اکنون در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بین‌المللی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: سکوت و بی‌تفاوتی در مواجهه با چنین نقض‌های آشکار و جنایاتی، تنها اعتبار نظام حقوق جهانی را بیش از پیش از بین می‌برد و متجاوزان آینده را گستاخ‌تر می‌کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.