سخنگوی وزارت امور خارجه در فضای مجازی نوشت: ایران در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بینالمللی در برابر جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی در شبکه ایکس نوشت: جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، تلاشهای دیپلماتیک را نابود کرده، بنیانهای حقوق بینالملل را در هم شکسته و حملهای ویرانگر علیه بشریت را آغاز کرده است.
ایران اکنون در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بینالمللی است.
سکوت و بیتفاوتی در مواجهه با چنین نقضهای آشکار و جنایاتی، تنها اعتبار نظام حقوق جهانی را بیش از پیش از بین میبرد و متجاوزان آینده را گستاختر میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.