مقام سابق آمریکایی: ما به قانون جنگل مشروعیت داده‌ایم

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:39
مقام سابق آمریکایی با انتقاد از جنگ ایالات متحده و رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد: ما به قانون جنگل مشروعیت بخشیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، «کامرون هادسون» مقام سایق وزازت امور خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس خاطرنشان کرد: واشنگتن تمام اختیارات اخلاقی یا قانونی خود را برای محکوم کردن کشورها به خاطر همین اقدامات از دست داده است. ما قانون جنگل را مشروعیت بخشیده‌ایم.

او که اکنون به‌عنوان کارشناس مسائل ژئوپلتیکی در اندیشکده «مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» فعالیت دارد، افزود: این امر بعد از دولت ترامپ نیز ادامه خواهد یافت و اگر چنین اتفاقی بیفتد، نسل‌ها طول خواهد کشید تا جبران شود.

هادسون در پیام خود بخشی از یک خبر درباره حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی را بازنشر داده که در آن آمده است، بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ ساختمان و مرکز غیرنظامی از زمان آغاز این تجاوز وحشیانه در ایران آسیب دیده‌اند و همچنین بیش از ۱۳۳۰ غیرنظامی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.