بقائی: ایران اکنون در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بین‌المللی است

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:35
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بین‌المللی در برابر جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی در شبکه ایکس نوشت:

جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، تلاش‌های دیپلماتیک را نابود کرده، بنیان‌های حقوق بین‌الملل را در هم شکسته و حمله‌ای ویرانگر علیه بشریت را آغاز کرده است.

ایران اکنون در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بین‌المللی است.

سکوت و بی‌تفاوتی در مواجهه با چنین نقض‌های آشکار و جنایاتی، تنها اعتبار نظام حقوق جهانی را بیش از پیش از بین می‌برد و متجاوزان آینده را گستاخ‌تر می‌کند.

بقائی: ایران اکنون در حال اعمال حق ذاتی خود برای دفاع از خویش تحت قوانین بین‌المللی است

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.