جدا کردن صف رئیس‌جمهور از رزمندگان، خیانت است

تابناک شنبه 16 اسفند 1404 - 21:41
نماینده سراب در مجلس‌ تاکید کرد: هر فردی که صف ریس جمهور را از صف رزمندگان میدان جدا کند، در صف دشمنان‌ ایستاده است.

به گزارش تابناک، متن یادداشت مجید نصیرپور نماینده اصلاح طلب مجلس به شرح زیر است:

«این روزهای سخت خواهد گذشت اماحتما یاد و خاطره امام شهیدمان که به دست شقی‌ترین مردم به شهادت رسید تا روز مرگمان کام ما را تلخ خواهد کرد.

بعضی اقدامات هم در یادمان خواهد ماند از جمله حمله افراد مشکوک به ریس جمهورمان که به همراه نیروهای رشید نظامی‌مان در جنگ و نوک پیکان سرگرم فرماندهی ترکیبی و به تعبیری در جنگ جهانی سوم مشغول‌ جنگ هستند آن‌هم صرفا به استناد یک عبارت از یک مجموعه پیام.

این افراد بدانند رفتارشان کمتر از اغتشاش‌گران و مزد بگیران ترامپ جاهل و جنایتکار نیست پس مراقب رفتار و گفتارشان باشند و آب به آسیاب دشمن نریخته و به دنبال «تفرقه بیانداز و حکومت‌ کن» نباشند. این افراد تلاش نکنند صف ریس جمهور را از صف رزمندگان میدان جدا کنند چرا که هر کس این اقدام را انجام دهد در صف دشمنان‌ ایستاده است.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.