نخستین اظهارنظر علنی حاکم امارات درباره جنگ با ایران در تماس با نتانیاهو

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 21:06
منابع خبری از تماس تلفنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حاکم امارات گزارش می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن زاید حاکم امارات متحده عربی گفت‌وگو کرد و از او خواست با برقراری پروازهای مستقیم به تل‌آویو موافقت کند.

در همین رابطه، حاکم امارات متحده عربی در نخستین اظهارنظر علنی درباره جنگ با ایران با نادیده گرفتن استفاده آشکار متجاوزان آمریکا از خاک برخی کشورها از جمله امارات برای تجاوزات تروریستی علیه ایران، ادعا کرده است: «ما در جنگ هستیم. ما به وظیفه خود در قبال کشورمان، مردم‌مان و افرادی که اینجا زندگی می‌کنند و آنها نیز بخشی از خانواده ما هستند عمل خواهیم کرد».

بن‌زاید در حالی این اظهارات را بر زبان آورده که هیچ‌گونه اشاره‌ای به استفاده آمریکا از خاک این کشور برای حمله به ایران نکرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.