به گفته چندین مقام اروپایی، عربستان سعودی برای مهار جنگ در خاورمیانه که باعث ویرانی و فشار بر بازارهای جهانی شده است، تعامل مستقیم با ایران را افزایش داده است.
به گزارش ایسنا، این مقامات که در مورد مکالمات خصوصی و حساس صحبت کرده و خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که در روزهای اخیر، مقامات سعودی با فوریت بیشتری کانالهای دیپلماتیک خود را با ایران برای کاهش تنشها و جلوگیری از بدتر شدن درگیریها ایجاد کردهاند.
به گفته این مقامات که با شبکه خبری بلومبرگ صحبت کردند، چندین کشور اروپایی و خاورمیانه از این تلاشها حمایت میکنند.
این تحولات در شرایطی رخ میدهد که در ۲۸ فوریه، هفت روز پیش، ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی جنگ دوباره و متجاوزانهای را علیه ایران آغاز کردند که منطقه را وارد بحران کرده است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.