زیدآبادی: آمریکا و اسراییل دیشب غرب تهران را به آتش کشیدند؛ چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام "آزادسازی" مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است!

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 09:57
زیدآبادی با اشاره به حملات آمریکا و اسرائیل در بامداد امروز در غرب تهران، نوشت: چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام "آزادسازی" مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است!

به گزارش خبرآنلاین، احمد زیدآبادی با عنوان «ای دریده پوستین یوسفان» در کانال تلگرام خود نوشت: 

آمریکا و اسراییل دیشب غرب تهران را به آتش کشیدند. این کاری است که بیش از یک هفته است در سرتاسر خاک ایران مشغول آن هستند. زخم پشت زخم بر پیکر وطنی که غریب و تنها در میان گرگان گرفتار آمده است. 

🔹چنین توحشی تحت عنوان "تمدن" و چنین ویرانی با ادعای "آبادسازی" و چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام "آزادسازی" مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است!
ای دریده پوستین یوسفان
گرگ برخیزی از این خواب گران! 

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.