خشم فرماندار کالیفرنیا از جنگ افروزی ترامپ علیه منطقه

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 09:13
فرماندار کالیفرنیا در سخنانی خشم خود را نسبت به جنگ افروزی ترامپ علیه منطقه ابراز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا تاکید کرد: به خاطر جنگی که به راه افتاده خشمگین هستم و نگرانم که چرا باید رئیس جمهوری داشته باشیم که هنوز نمی تواند دلیل منطقی درباره به راه انداختن این جنگ ارائه دهد و از پایان آن سخن بگوید.

وی اضافه کرد: ما باعث به راه افتادن یک جنگ منطقه ای هستیم و باعث شدیم شش آمریکایی جان خود را از دست بدهند.

نیوسام درباره نتانیاهو نیز گفت: نتانیاهو به اقدامات آپارتایدی در اسرائیل دست می زند و من از کارهای او عصبانی هستم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.