نماینده مجلس ژاپن: حمله به ایران تجاوز محض است

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 14:01
در یک دیدار خیابانی در منطقه نامیداته شهر آئوموری، چیزوکو تاکاهاشی، نماینده حزب کمونیست مجلس ژاپن، با اشاره به افزایش قربانیان حملات به ایران به بیش از ۱۰۰۰ نفر، از دولت توکیو خواست تا به جای همراهی کورکورانه با واشنگتن، این تجاوز آشکار را محکوم کند.

به گزارش خبرآنلاین از صفحه ایکس نماینده حزب کمونیست مجلس ژاپن، روز ۵ مارس ۲۰۲۶ در یکی از خیابان‌های فرعی منطقه نامیداته شهر آئوموری در شمال ژاپن، صحنه‌ای متفاوت از دیپلماسی خیابانی رقم خورد. چیزوکو تاکاهاشی، نماینده حزب کمونیست در مجلس سفلی ژاپن، به همراه یوشیماتا، نماینده مجلس ایالتی آئوموری، در میان جمعی از شهروندان ایستادند تا ضمن دیدار چهره‌به‌چهره با مردم، درباره بزرگترین بحران روز جهان گفتگو کنند.

بنا بر روایت ایرنا، تاکاهاشی در این دیدار خیابانی که با استقبال رهگذران مواجه شد، با اشاره به حملات مداوم آمریکا و اسرائیل به ایران، گفت: حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، یک حمله پیش‌دستانه و نقض صریح قوانین بین‌المللی است. دولت ژاپن نباید در برابر این تجاوز سکوت کند.

۳۱۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.