ایران قبل از جنگ نیروهای آمریکا را ردیابی کرده بود

همشهری آنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 10:26
رسانه آمریکایی سی‌بی‌اس نیوز در گزارشی اختصاصی تاکید کرد که ایران یک هفته قبل از شروع جنگ، نیروهای آمریکایی در منطقه را ردیابی کرده بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبرگزاری آمریکایی سی‌بی‌اس در گزارشی اختصاصی نوشت: «به نظر می‌رسد ایران هفته قبل از حمله مرگبار به کویت، نیروهای آمریکایی را شناسایی و ردیابی کرده است.»

از همان لحظات ابتدایی تجاوز آمریکایی-صهیونی، با وجود آنکه فرمانده کل قوا و فرماندهان ارشدی همچون رئیس ستاد کل و فرمانده کل سپاه شهید شده بودند، نیروهای مسلح ایران آتش گسترده‌ای علیه نیروهای آمریکایی در منطقه اعمال کردند.

این موضوعات نشان می‌دهد که نیروهای مسلح، از قبل وقوع جنگ را پیش‌بینی کرده، نیروهای دشمن ردیابی شده، اهداف مشخص گردیده و دستور پاسخ، صادر شده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.