حمله پهپادی و موشکی به کویت

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 09:17
کویت مدعی شده بود که از پایگاه‌های نظامی امریکا در این کشور علیه کشورهای منطقه از جمله ایران استفاده نمی شود

ارتش کویت اعلام کرد که این کشور هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، ارتش کویت در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد که پدافندهای هوایی کویت در حال مقابله با پهپادها و موشک‌هایی هستند که به حریم هوایی این کشور وارد شده‌اند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته، گزارش های متعددی درباره خطای سیستم پدافندی کویت و اقدام علیه جنگنده‌های خودی و آمریکایی در رسانه‌های آمریکایی و منطقه‌ای منتشر شده است.

کویت مدعی شده بود که از پایگاه‌های نظامی امریکا در این کشور علیه کشورهای منطقه از جمله ایران استفاده نمی شود اما ساقط شدن سه جنگنده آمریکایی در روزهای گذشته توسط پدافند کویت، واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.