عقب نشینی نظامیان صهیونیست از الخیام در پی عملیات حزب الله

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:05
عملیات نیروهای حزب الله علیه رژیم صهیونیستی باعث عقب نشینی نظامیان صهیونیست از الخیام شده و پایگاه عین زیتیم را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت لبنان در چندین عملیات، نیروهای اشغالگر صهیونیست را مجبور به عقب‌نشینی از منطقه الخیام کرد و پایگاه عین زیتیم را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی در لبنان عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی از شهر الخیام و مجبور شدن آنها به عقب کشیدن باقی‌مانده تجهیزات و نظامیان خود به بلندی های الحمامص را پس از درگیری‌های قهرمانانه خود تأیید کرد.

حزب الله در بیانیه خود تأکید کرد که تلفاتی در صفوف نظامیان دشمن صهیونیستی ایجاد شده و درگیری‌ها تا زمان صدور بیانیه ادامه داشته است.

مقاومت همچنین اعلام کرد که پایگاه عین زیتیم (مقر فرماندهی دو تیپ) در شمال شهر اشغالی صفد را با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین گزارش داد که مجتمع صنایع نظامی شرکت رافائل در جنوب شهر اشغالی عکا را با انبوهی از پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

دیروز چهارشنبه نیز حزب الله از هدف قرار دادن نیروهای صهیونیستی در خله وادی العصافیر در شهر مرزی جنوبی الخیام با شلیک موشک خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.