انهدام مقر و زاغه مهمات تروریست‌های تجزیه‌طلب در عملیات مشترک وزارت اطلاعات و سپاه

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:39
طی عملیات مشترک وزارت اطلاعات و سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی، مقر زاغه مهمات تروریست‌های تجزیه طلب نابود شد.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران: گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب قصد داشتند با حمایت دشمن آمریکایی صهیونی و با سوءاستفاده از شرایط جنگی، از مرزهای غربی کشور وارد شده و حملات تروریستی با اهداف تجزیه‌طلبانه در مناطق شهری و مرزی انجام دهند.

اما در یک دفاع پیش‌دستانه تهاجمی مشترک میان وزارت اطلاعات و سپاه، بخش قابل توجهی از مواضع و امکانات این مزدوران منهدم و خسارات سنگینی به آنان وارد آمد.

نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با همکاری غیورمردان کرد، ضمن رصد تحرکات مناطق مرزی کشور، نقشه شیطانی دشمن آمریکایی صهیونیستی و مزدوران آنها برای هرگونه تعرض به خاک کشور را ناکام خواهد گذارد.

همچنین ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه به ویژه هموطنان غیور کرد کشور درخواست می‌شود ضمن هوشیاری نسبت به تحرکات عناصر مشکوک و وابستگان گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب، گزارش‌های خود در این خصوص را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۳ و ۱۱۴ یا درگاه ستاد خبری در پیام‌رسان‌های ایرانی (ایتا، بله و روبیکا) @admin_vaja113 ارسال کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.