دختران مدرسه میناب در حملات «دو مرحله‌ای» شهید شدند

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 09:00
دو امدادگر در گفت‌وگویی با این رسانه عنوان کردند که موشک دوم، افرادی را که پس از انفجار نخست پناه گرفته بودند، هدف قرار داد.

«میدل ایست آی» روز چهارشنبه در گزارشی اختصاصی نوشت: مدرسه دخترانه‌ای در ایران که در جریان حمله  آمریکا و اسرائیل، ۱۶۵ نفر در آن به شهادت رسیدند، با دو حمله جداگانه هدف قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دو امدادگر در گفت‌وگویی با این رسانه عنوان کردند که موشک دوم، افرادی را که پس از انفجار نخست پناه گرفته بودند، هدف قرار داد.

یکی از نیروهای هلال‌احمر با اشاره به گفت‌وگوهایش با بازماندگان گفت: «وقتی اولین بمب به مدرسه اصابت کرد، یکی از معلمان و مدیر مدرسه، گروهی از دانش‌آموزان را برای محافظت به سالن نماز منتقل کردند.»

به گفته او، مدیر مدرسه با والدین تماس گرفت و از آن‌ها خواست برای بردن فرزندان‌شان بیایند اما بمب دوم همان منطقه را نیز هدف قرار داد و تنها شمار اندکی از کسانی که پناه گرفته بودند، زنده ماندند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.