عملیات همزمان ایران، حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 04:36
منابع محلی بامداد پنجشنبه از پرتاب همزمان پهپاد و موشک توسط جمهوری اسلامی ایران و جنبش مقاومت حزب‌الله به سمت مواضع اشغالگران خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع محلی بامداد پنجشنبه از پرتاب همزمان پهپاد و موشک توسط جمهوری اسلامی ایران و جنبش مقاومت حزب‌الله به سمت مواضع اشغالگران خبر دادند.

رژیم صهیونیستی از شناسایی شلیک موشک از ایران خبر داد و انتظار می‌رود بزودی آژیرها در مناطق وسیعی در فلسطین اشغال به صدا درآید.

همچنین آژیرها در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به دلیل ترس از نفوذ پهپاد حزب الله به صدا درآمده است. رسانه‌های صهیونیستی گفتند که از عراق نیز ۱۳ فروند موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

دقایقی بعد منابع محلی از اولین اصابت در محله «بنی باراک» در تل آویو خبر دادند. بنی باراک محله حسیدی نشین (یهودیان ارتدکس) است که در جنگ ۱۲ روزه نیز موشکهای ایران به آنجا اصابت کرده بود و اعتراضاتی را شاهد بود که چرا بر خلاف وعده خاخام‌ها مبنی بر مصون بودن این محله، موشک به آن اصابت کرده است.

در ادامه، رسانه‌های دشمن صهیونیستی اذعان کردند که تقریباً ۱۵ تا ۲۰ انفجار در منطقه مرکزی (فلسطین اشغالی) شنیده شد که احتمالاً ناشی از موشک‌های مجهز به مهمات خوشه‌ای بوده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.