تشکر پزشکیان از موضع اسپانیا علیه آمریکا و رژیم اسرائیل

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 23:31
رئیس‌جمهوری در پیامی از موضع مقامات اسپانیا در مواجهه با نقض آشکار حقوق بشر از سوی آمریکا و رژیم اسرائیل و حمله نظامی علیه ایران تشکر کرد.

تشکر پزشکیان از موضع اسپانیا علیه آمریکا و رژیم اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «‏رفتار مسئولانه دولت اسپانیا در مواجهه با نقض آشکار حقوق بشر از سوی ائتلاف صهیونی - آمریکایی و تجاوز نظامی به کشور‌ها از جمله ایران نشان می‌دهد که هنوز اخلاق و وجدان‌های بیدار در جهان غرب باقی است.

از مواضع مقامات اسپانیا تشکر می‌کنم.»

تشکر پزشکیان از موضع اسپانیا علیه آمریکا و رژیم اسرائیل

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.