به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، آژانس بینالمللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما هیچ آسیبی به تأسیسات حاوی مواد هستهای در ایران مشاهده نکردهایم.
در بیانیه صادره از سوی آژانس بینالمللی انرژی اتمی در این خصوص آمده است: خسارت در دو ساختمان نزدیک سایت هستهای اصفهان شناسایی شده است. ما درخواست خود را برای حداکثر خویشتنداری برای جلوگیری از هرگونه خطر حادثه رادیولوژیکی تکرار می کنیم.











