هیچ آسیبی به تأسیسات حاوی مواد هسته‌ای در ایران مشاهده نکرده‌ایم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:34
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه ای اعلام کرد: هیچ آسیبی به تأسیسات حاوی مواد هسته‌ای در ایران مشاهده نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما هیچ آسیبی به تأسیسات حاوی مواد هسته‌ای در ایران مشاهده نکرده‌ایم.

در بیانیه صادره از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این خصوص آمده است: خسارت در دو ساختمان نزدیک سایت هسته‌ای اصفهان شناسایی شده است. ما درخواست خود را برای حداکثر خویشتن‌داری برای جلوگیری از هرگونه خطر حادثه رادیولوژیکی تکرار می‌ کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.