خوزستان از شنبه بارانی می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:38
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: سامانه بارشی از روز شنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، تا اواخر وقت امروز استان را تحت تاثیر عبور موج ضعیفی نشان می دهد که سبب ابرناکی در اغلب نقاط استان و رگبارهای پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد در ارتفاعات شمالِ شرقی، شرقی و جنوبِ شرقی استان خواهد شد.

وی افزود: موج ضعیف دیگری اواسط روز پنجشنبه تا اواخر روز جمعه از فراز استان عبور می کند که بیشتر سبب ابرناکی خواهد شد.

سبزه زاری تصریح کرد: روند کاهش دما تا فردا ادامه دارد و سپس از روز جمعه بتدریج شاهد افزایش دما خواهیم بود. شمال خلیج فارس نیز از ظهر جمعه تا ظهر شنبه مواج پیش بینی می شود. سامانه بارشی از روز شنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته رامشیر با ۲۳.۶ و دهدز با ۴.۸در جه سانتی کراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده اند. همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۱.۹ و کمینه ۱۱.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.