ارتقای پایداری خدمات راهداری لرستان با راه‌اندازی سه دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:32
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان از تکمیل و بهره‌برداری پروژه نصب و راه‌اندازی سه دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری در ادارات مرکزی شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، عارف امرایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف ارتقای پایداری شبکه برق و جلوگیری از اختلال در خدمت‌رسانی ادارات در زمان قطع احتمالی برق سراسری، پروژ تکمیل و بهره‌برداری پروژه نصب و راه‌اندازی سه دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری در ادارات مرکزی شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و الیگودرزبا پیگیری‌های اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها، با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در راستای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی سوخت و تداوم عملیات در شرایط اضطراری، علاوه بر مخزن سوخت استاندارد تعبیه‌شده بر روی هر دستگاه، یک مخزن سوخت مجزا با ظرفیت دو هزار لیتر برای هر دیزل ژنراتور پیش‌بینی و نصب شده است تا اطمینان خاطر بیشتری برای تأمین برق پایدار حاصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در خصوص مشخصات فنی این تجهیزات بیان کرد: این دیزل ژنراتورها با ظرفیت‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ کاوا (KVA) متناسب با نیاز مصرفی هر اداره تأمین و راه‌اندازی شده‌اند.

 امرایی در پایان از تداوم این طرح در سایر نقاط استان خبر داد و تصریح کرد: در فاز بعدی این عملیات، دیزل ژنراتورهای مورد نیاز برای اداره مرکزی شهرستان کوهدشت و پایانه بار استان خریداری شده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، طی ماه آینده نصب و به بهره‌برداری خواهند رسید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.