نحوه فعالیت مدرسه تلویزیونی برای دانش‌آموزان اعلام شد

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:28
مدیر شبکه آموزش از آغاز فعالیت "محدود" مدرسه تلویزیونی از امروز خبر داد و گفت: این برنامه‌ از روز شنبه به‌صورت کامل روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، پارسانیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه فعالیت مدرسه تلویزیونی برای دانش‌آموزان گفت: از امروز مدرسه تلویزیونی به صورت محدود آغاز و از روز شنبه به صورت کامل از شبکه آموزش فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز برای پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول برنامه‌ها برگزار می‌شود افزود: برنامه‌ با ارائه ۵ درس انجام می‌شود؛ دو درس ابتدایی و سه درس متوسطه که هر کدام در دو نوبت پخش می شود. نوبت اول از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و یک نوبت نیز بازپخش آن است. پایه‌های متوسطه نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ است که یک نوبت نیز بعد از اذان بازپخش می‌شود.

مدیر شبکه آموزش در این باره که در مدرسه تلویزیونی ارتباط گیری دانش‌آموز با معلم وجود ندارد و یک سویه است اظهار کرد: مدرسه تلویزیون کانالی را در شاد دارد که قسمت‌هایی از دروس ارائه می‌شود. همچنین سامانه ارتباطی پیش‌بینی شده که از طریق شاد، بچه‌ها می‌توانند نظرات خود را اعلام، نقد و پیشنهاد دهند و سوال بپرسند.

پارسانیا اظهار کرد: باید در نظر داشت که به هر حال مدرسه، تلویزیونی است، معلم درس می دهد و فرصتی برای پاسخگویی به سوالات ندارد و تعداد درس‌ها زیاد است بنابراین اساسا خیلی قابلیت تعامل وجود ندارد اما فضایی فراهم شده که بچه‌ها بتوانند نمونه کارهای ابتکاری خود را فرستاده و بهترین کارها پخش می‌شود که نحوه ارسال کارها دربرنامه زیرنویس می‌شود.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.