امارات مشارکت در جنگ علیه ایران را رد کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 04:54
وزارت امور خارجه امارات متحده عربی مدعی شد که این کشور در جنگ علیه ایران مشارکت نداشته و اجازه استفاده از اراضی، آب‌ها یا حریم هوایی خود برای انجام حمله علیه ایران را نداده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور در جنگ علیه ایران مشارکت نداشته و اجازه استفاده از اراضی، آب‌ها یا حریم هوایی خود برای انجام حمله علیه ایران را نداده است.

این وزارتخانه همچنین از حجم بالای حملات موشکی و پهپادی ایران خبر داد و گفت: امارات در معرض بیش از یک‌هزار حمله قرار گرفته است و این رقم از مجموع حملاتی که تمام کشورهای مورد هدف قرارگرفته با آن مواجه شده‌اند، فراتر می‌رود.

وزارت امور خارجه امارات در این بیانیه افزود که تاکنون هیچ تصمیمی درباره تغییر موضع دفاعی خود در قبال حملات ایران اتخاذ نکرده است.

ادعای وزارت امور خارجه امارات در حالی مطرح شده است که آمریکا در تجاوز به ایران از پایگاه‌های خود در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استفاده می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.