مرتس: درخواستی از آلمان برای اعزام نیرو به خاورمیانه انجام نگرفته است

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 03:23
فردریش مرتس» صدراعظم آلمان شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد از آلمان خواسته نشده نیروهای خود را برای مشارکت در درگیری نظامی با ایران به خاورمیانه اعزام کند.

به گزارش همشهری آنلاین، مرتس پس از دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: «تا امروز، نه آمریکایی‌ها و نه اسرائیلی‌ها تمایلی [به پیوستن ما به این کارزار] ندارند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت که ایالات متحده آمریکا به حضور نظامی خود در خاک آلمان ادامه خواهد داد.

روز دوشنبه، «یوهان واده‌فول» وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرده بود برلین قصد انجام هیچ اقدام نظامی علیه ایران را ندارد

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.